Åbningstider
Du kan ikke møde frem eller bestille tid til personlig betjening i øjeblikket. På grund af coronasmittens udbredelse er borgerportalen nedlukket for fremmøde.
Rådhusets medarbejdere kan kontaktes i den ordinære åbningstid på tlf: 48 100 100 eller pr. mail - og du kan fortsat benytte de tilgængelige selvbetjeningsløsninger. Du finder informationerne her
Borgerportalen holder åbent for personlig henvendelse og betjening (dette gælder ikke i øjeblikket):
- Mandag og torsdag: kl. 12.00 - 17.00
Bestil tid til personlig betjening
For at sikre, at du får let adgang indenfor åbningstiden og en hurtig og effektiv service anbefaler vi, at du senest dagen før, bestiller tid til betjening af følgende typer henvendelser:
- Kørekort
- Pas
- Flytning & Folkeregister
- Indskudslån
- Medicintilskud
- NemID
- Sikkerhedsstillelse v familiesammenføring
- Skat
Tidsbestilling kan ske via dette link - og skal være foretaget senest dagen før.
Her finder du os
Allerød Rådhus
Bjarkesvej 2
3450 Allerød
Telefon: +45 48100100