Kommunen holder fortsat åbent på telefon og mail

 

Vi er her og betjener og servicerer fortsat  - dog i vidt omfang hjemmefra. Ændrede services som følge af Covid-19 - se her 

Rådhusets telefontider

Der er telefonisk betjening og omstilling på: 4810 0100

  • Mandage ml. kl. 12.00-17.00
  • Torsdage ml. kl. 12.00-17.00

Se særlige hotlines nederst

Andre muligheder for kontakt:

Borgerservice på Rådhuset

Vi betjener og vurderer efter aftale akutte behov, der kræver fremmøde.

  • Bestil tid på tlf. 4810 0100 – (se telefontider ovenfor)

Digital selvbetjening

Digitale selvbetjeningsløsninger er åbne alle dage og 24 timer i døgnet.
Alle henvendelser, der kommer via selvbetjeningsløsninger betjenes.

Send mail

Mails med personfølsomme oplysninger skal sendes ved brug af digital post.
Brug fx borger.dk eller e-boks.

Afdelingspostkasser

Hotlines

  • Sundhedsplejen alle hverdage kl. 8.00-16.00
    Tlf. 2066 4835 Teamleder Janni Andersen
  • Familier med børn i specialtilbud: mandag, onsdag, fredag kl. 10.00-12.00
    Tlf. 4812 6270